![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
|
![]()
Tjenare Allesammans
![]() Varför spelar inte fler fruntimmer trainz? Jo ev för att Allt för många tänker att det är bara en grabbgrej ![]() ![]() Stina tror du att du kan hjälpa mig ? ![]() Kom nu med förslag Forum Fölket ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
![]()
Tjejer har helt enkelt inte intresset. Hittar inte annan orsak.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
stina kanske?
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
han tillhör det manliga könet.. det är familjens numera tyvärr avlidna katt .. som stod för namn-förslaget...
Du har rätt i ditt inlägg wars786.. men vet att det finns "tågintresserade tjejer"... bl.a kollade vi in medarbetargänget som står för det gedigna arbetet på "Miniathur Wunderland" i Hamburg förra året, ca 40% av detta gäng tillhör "det det täckta könet"... Har också fått låna en Märklin modelljärnväg av en förälder på vår skola.. och där är både tjejer och killar med och bygger.. det finns hopp... kanske jag köper in ett ex. av "Trainz".. och installerar i en dator i vår skolas datasal...
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Sorry för sent svar :P hehe
Jora nu har jag märkt finns jätte många tjejer som har tågintresse men dock lite mindre Spel/Sim intresse :P Men helt klart min fråga var nog lite mer en noob fråga haha :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Det förklarar ganska mycket...
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
vad menas med "Det förklarar ganska mycket".. ?
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Förmodligen mitt svar :P om att det finns många intresserade men mindre Sim intresserade
![]() / Gurkan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Här är ju en tågintresserad tjej hihi
![]() Kanske är det bara jag som är knäpp som gillar tåg, men jag har ju varit intresserad av tåg och järnvägar så länge jag kan minnas. Andra (vanliga?) tjejer är helt galna hästar, mode och kändisar medans jag är intresserad av tåg. Jag är en helt vanlig tjej förutom det att jag gillar tåg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |