![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
nu kommer jag och lägger mig i
![]() IE 7 har jag bara sett, och kommer endast uppdatera till IE 7 när IE 6 går och dör helt... som vanligt känns det som om MS försöker härma andra, dvs tabbar... men som vanligt så har IE problem med CSS och det orkar dom inte lyfta ett finger för att fixa... så jag säger som jag brukar, försök kör FF så långt som möjligt ![]() hm, lagligt? mjo, om du köper typ dell så har flera av mina vänner fått meddelandet att den är falsk.. så då löste dom det på mindre lagliga vägar... så det är typ bara dom som köper en färdig dator som brukar ha lagligt... dvs de som bygger själva (typ alla i min bekantskapskrets) kör olagligt, för det vill ha ngt som fungerar med alla spel, men vägrar betala för något som inte fungerar som det borde ibland... men åter till IE7, på en hemsida som jag kan se info om, så har typ >75% FF, så ie är rätt utmobbat... dock så vet jag inte hur många unika träffar/dag sidan har (systemet som sidan bygger på suger)