![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
(Undrar om nån utomstående förstår vad vi snackar om? Eller tror dom att sista proppen gått i våra hjärnor?)
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Hoppas det inte är proppen som gått! Vad menar du med en kines?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Z43:an finns i 3 generationer och av tvåan, så finns det tydligen minst två varianter. Den som Lennart har gjort i GSJ varianten (ökenråttan) med lutande front/akter och stora fönster. Sen finns det en variant till, som Lennart har hyvlat fram på Bears 3:e generation. Den med rakare front/akter och mindre rutor, som är väldigt snea, där av namnet kinesen + att strålkastarna är utanpåliggande och annan grill. Sen får vi se, om den skarpögde kan hitta något annat kul, på någon av dessa Z43:or som Lennart har lagt till eller egentligen två saker. Dom två i GSJ kostym, ska få andra kläder. Så fort jag inte hittar på en massa annat elände för Lennart, att ändra på.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2011-09-11 klockan 19:58. Anledning: Ner krympning av bilder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Det gick ju fort och räkna kan jag inte heller. Är ju egentligen fyra saker. Slickepinnarna hade jag glömt bort och lyktan + saftblandaren på taket är rätt. Sen en annan liten detalj.
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Kan det vara staget på skorstenen som är den fjärde detaljen?
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citat:
Räkna kunde jag ju inte, så det vart ju fem saker. Det var skorstenen tänkte jag på, för staget hade jag också glömt bort.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]()
Hade för mig att någon av dessa skapelser hade fastnat på näthinnan med bra ljudmaterial. Nu kanske ljudet till dessa skönheter redan är fixat å klart men länkar väl ändå det jag hittade tillbaka till i fall det kan komma till användning.
http://www.youtube.com/watch?v=z5p21k7yUJA http://www.youtube.com/watch?v=BYhwqfG9Rzs http://www.youtube.com/watch?v=q2fYEJdrWPA Mycket trevligt projekt att följa och läckra skapelser av er allihop! ![]() ![]()
![]() |
#9 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
har du börjat intressera dig för matematik? Jag säger bara tre ord: "Akta dig!" Och plötsligt börjar detta Forum leva upp igen, kul!
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2011-09-11 klockan 20:25. Anledning: Med glädje!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]()
Låter gott och samtidigt, så tror jag din variant är mycket lättare. Då du ger dig in på 3d-modellen direkt. Med mitt lilla kladdande, så måste jag ge mig på varje texture istället.