![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#29 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
|
![]() Citat:
Generellt sett så ska allt mappas var för sig så att man kan göra ett så bra arbete med texturerna som möjligt. Överväger att göra en tutorial och lägga upp där jag visar hur man kan använda Ambient Occlusion i Xnormals för att ha en grund för texturer. Funderar även på att göra en tutorial för hur man ska UV mappa för att Ambient Occlusion ska fungera. Kan det låta intressant? |
|
![]() |
![]() |