![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... varit i kontakt med John Whelan och Chris Sprague som gjort Rocket till Trainz och håller på att uppdatera det till senaste Trainz Version.
Så det jag gjort hittills har jag skickat till dom att använda som de behagar. Jag har hotat dom med att bygga Novelty så vi kan mötas mellan Stockton och Darlington för en revanch. Förra gången (1829) drabbades ju Novelty av maskinhaveri. Nu kan ni hjälpa till med massor av bilder och annat på Novelty så kanske den blir av? Jag startar en ny Noveltytråd, så kan denna stängas av någon behörig person? Noveltytråd: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=33617 Några bilder på vad som gått till England: Citat:
|