Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-11-20, 22:22   #22
Nils Blid
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
Standard

Från Älvsjö och upp mot Kungl- Hududstaden blir dubbelspåret i form av två enkelspår. I övrigt en färgsprakande blandning med tyngdpunkt på Ekans räls.

Älvsjö är en komplicerad station eftersom Nynäsbanan har spårvägar som korsar stambanan. Sju utfartssemaforer säkrar säker ramfart. AI-systemet fungerar över förväntan väl-.

Nu går marschen vidare p+å nyanlagt dubbelspår, typ LANs nya SWE-spår. Men då och då tvingas jag nog återgå till Älvsjö för tvingade justeringar. Bl a vägrar infartssemaforerna följa mina givna order; fel antal vingar visaNisse
Nils Blid besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:15.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009