![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
Ort: Vingåker
Inlägg: 352
|
![]()
Bra LAn!
Jag har skrivit ett nytt meddelande i min "Ticket", så nu är den öppen igen. Och jag hänvisade också till tråden här angående problemet, fast då får de väl lära sig svenska först... Nu är det bara att vänta och se vad som händer! mvh Håkan
__________________
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom. Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17) Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
Ort: Onsala, , Sweden.
Inlägg: 8 149
|
![]()
Det är tydligen under utredning igen !
Fick detta inatt: " [#VMI-561-41299]: Name text dissappearing (you asked for info!). 2017-02-27 - 03:45 from N3V Games (Zec) Good Afternoon lan Thank you for letting us know; as his latest reply was sent during our weekend it was not looked into until today. Kind Regards N3V Games Support Team Ticket Details Ticket ID: VMI-561-41299 Department: Trainz: A New Era Type: Support Status: Open Priority: High Helpdesk: https://support.trainzportal.com/index.php? "
__________________
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
Ort: Vingåker
Inlägg: 352
|
![]()
Jag fick ett meddelande igår om att de hade skickat (igen!) min information och de filer jag hade bifogat till testarna, får se om de kan hitta något! Tydligen verkar de ha svårt att kunna reproducera felet, jag kan återskapa det utan problem. Framgår dock inte om det aldrig går eller om det bara sker ibland. Kanske har de fixat felet utan att veta om det... Verkar ju konstigt att de inte kan få fram felet på samma vis som jag, ungefär som att deras version funkar bättre än våra. Får väl se om de hör av sig, tveksam!
Om det är någon annan som vill testa, så kan jag lägga upp "banan" här, är ju bara 4 baseboards med en massa skyltar på! mvh Håkan
__________________
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom. Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17) Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Det är ju om felet är kopplat till någon speciell inställning som du har påslagen, men som inte de har. Har man en förbenad otur så är det hårdvaru- eller drivrutinskopplat och då kan man sitta och slita sitt hår i veckor utan att bli mycket klokare.
![]()
__________________
-k- |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2011
Ort: Vingåker
Inlägg: 352
|
![]()
Precis min tanke, och det har jag påtalat för dem och också bifogat en fil med mina inställningar, samtidigt är det ju deras ansvar att testa alla tänkbara kombinationer, vilket ju är "omöjligt" för oss som privatpersoner.
Fast det verkar ju vara ett vanligt problem bland "vanligt folk", så blir väl vi som för fixa't åt dem... mvh Håkan
__________________
Fd. signalreparatör på Banverket. Sjukpensionär bla pga Aspergers syndrom. Använder numera T:ANE på en iMac (Retina, 27", -15), 24GB, OSX Sierra 10.12.6 (25/9-17) Hemsida för nedladdning av mina objekt: https://blomsson4073.se/index.html |
![]() |
![]() |