![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Den där identifieringen av vilka taggar som gör skillnad underlättar nog en hel del för N3V om de vill fixa problemet. Om du lyckas identifiera exakt vilken tagg det är som gör skillnaden så ska det nog inte vara några problem att hitta felet.
![]() Andra program ska inte kunna krascha TANE, annat än om du kör slut på minne (och swap), vilket låter lite otroligt, eller om du har slut på grafikminne, vilket är mer troligt. Men antagligen är det någon krasch internt i TANE som havererar allt.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
... tycks vara N3Vs schema för beta-testning av SP3.
build 93487 damp ned idag och ställde till en viss oreda för mig (=crash). Får se om jag kan sätta fingret på vad och skicka en bug-report ?
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
damp ned idag (Fre 13 April - peppar-peppar).
Tony Hilliam meddelar följande fixar: This update fixes a number of issues including: Holes appearing along baseboard seams Camera Next (fast) and Camera Fast (prev) functionality missing Precaching updates Enter key doesn't fire Save in any save dialog boxes "ClientMaterial::BlockUntilLoadingCompleted> assertion (performance optimistation) Track direction arrows not showing in Surveyor Set Camera Rule not storing target vehicle name correctly Industry asset unloading animation causes TANE to crash MP - Added Loco not visible to peers MP - Client does not receive Train position updates from Host MP - Client driver AI cannot complete certain commands MP - Client CTD when moving driver into added loco MP - crash placing rolling stock MP - Script Exception on loco driver reassign MP - Client "View Location" in "Select Driver" focuses on wrong end of train Meshes with alpha and meshes with m.reflect material are invisible under other meshes with alpha Error shows after loading the ECML Freightliner session Fixed for next build: Track height not taking World origin into account Crash loading certain save games Alpha material issue (black boxes appearing in certain cases) Last edited by Tony_Hilliam; Today at 07:14 AM.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Laddade igår hem Beta bygget (93104), vilket gick väldigt, väldigt snabbt.
Testade naturligtvis först mitt skötebarn "missing driver in cabin". Tyvärr ännu inte löst även om de jobbar med det och har ett tanklok (M3a 101) från mig, som konstigt nog fungerar! Annars så har jag inte stött på några problem den lilla stund jag testat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
som mailades idag ser väldigt bra ut MEN när man lägger om en växel går tungorna båda utåt vilket inte ser bra ut.
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2018-04-27 klockan 16:48. Anledning: Bug report send |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Har de uppdaterat funktionaliteten något? Det pratades om korsningar och treskensspår för länge sedan, men jag har inte hört något mer om det.
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Som så ofta med N3Vs halvfärdiga nyheter där många nya saker utlovas så har inget nytt infriats.
Sidan Content Creation har uppdaterats men jag hittar inget nytt där: http://online.ts2009.com/mediaWiki/i...rack_for_T:ANE